مدیریت فروش مدیران فروش سرپرست فروش

مدیریت فروش مدیران فروش سرپرست فروش

مدیریت فروش مدیران فروش سرپرست فروش

مدیریت فروش مدیران فروش سرپرست فروش

به نام او

که همه هستی از اوست

کارگاه ها و دوره های آموزشی تخصصی

مدیریت بازاریابی و فروش

در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری   

راهکارهای علمی و عملی در

فروش توزیع پخش خرید و فروش

با نگرش بازار و فرهنگ ایران

مدرس

علی خـویه

برخی از سرفصل ها

بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری چیست..........................................................................................

هدف از بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری   ........................................................................................

برخی از تعاریف‌ و مفاهیم‌ مهم در بازاریابی ،خرید و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و .........................

انتظار از بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ........................................................................................

8 نکته مهم در تهیه، خرید یا  صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و محل اداری...........................................................

برخی از مفاهیم مهم بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................................

مدیریت تقاضا در بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................................................

بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ............................................................................................................

روشهای خرید و تهیه صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  در ایران .....................................................................................

جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................................

ابعاد گوناگون بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...............................................................................

50 نکته مهم صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و...................................................................

فرآیند مدیریت بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .............................................................................

جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................

اندازه­گیری و پیش بینی تقاضا   ...........................................................................................

 تقسیم‌بندی بازار در  و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...................................................................................

هدف گیری در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...............................................................................

جایگاه یابی در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ................................................................................

تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................

تحقیقات  و  صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و تحقیقات بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .........................................................

فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و ..............................................................

فرایند 6 مرحله ای بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و...................................................................

رفتار خریداران و  مصرف کنندگان صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده  و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .........................................................

عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  .......................................................

عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران  و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .............................................

10 نکته مهم در خرید وتهیه صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری   برای مدیران شرکت ها وموسسات..............

انواع رفتارهای مصرف کنندگان  در بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................................

ب) نحوه فعالیت بنگاه‌های مشاور مواد کشاورزی غذایی و خوراکی  متناسب با شرایط خریداران...............................

فرایند تصمیم گیری خرید صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................................

ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش مواد غذایی و خوراکی..........................................

53 نکته مهم در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..............................................................

قیمت و قیمت گذاری صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...........................................................................

رویکردهای‌ عمومی‌ قیمت‌گذاری‌ در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................

اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  .........................................................

استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمت‌ها .............................................................................

5 نکته مهم بازاریابی مواد کشاورزی  غذایی و خوراکیو  .........................................

تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ........................................

مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................

تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری

تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش  و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................

پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ............................................

تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ها........................................

تکنیک بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری   ...............................................

بازاریابی تلفنی مواد کشاورزی غذایی و خوراکی ..............................................................................

خطاها و دام­های خرید و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  .......................................................

مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش  محصولات کشاورزی و دامداری  ...........................................

برخی از نکات و تکنیک های فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و ..............................................

نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...................................

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا در محل

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی

مولف کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

عضو انجمن های ملی و بین المللی

با 10 سال تجربه اجرایی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجراهای خلاقانه

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب های پر فروش تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی ذهن

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با بیش از یک دهه تجربه اجرایی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

افتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللی

ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

نمونه هایی از سمینارها دوره ها و کارگاه های آموزشی  اجرایی و کاربردی