X
تبلیغات
رایتل

دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

به نام او

که همه هستی از اوست

کارگاه ها و دوره های آموزشی تخصصی

مدیریت بازاریابی و فروش

در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری   

راهکارهای علمی و عملی در

فروش توزیع پخش خرید و فروش

با نگرش بازار و فرهنگ ایران

مدرس

علی خـویه

برخی از سرفصل ها

بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری چیست..........................................................................................

هدف از بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری   ........................................................................................

برخی از تعاریف‌ و مفاهیم‌ مهم در بازاریابی ،خرید و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و .........................

انتظار از بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ........................................................................................

8 نکته مهم در تهیه، خرید یا  صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و محل اداری...........................................................

برخی از مفاهیم مهم بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................................

مدیریت تقاضا در بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................................................

بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ............................................................................................................

روشهای خرید و تهیه صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  در ایران .....................................................................................

جعبه ابزار یا آمیخته بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................................

ابعاد گوناگون بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...............................................................................

50 نکته مهم صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری و...................................................................

فرآیند مدیریت بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .............................................................................

جستجو و انتخاب بازارهای هدف..........................................................................................

اندازه­گیری و پیش بینی تقاضا   ...........................................................................................

 تقسیم‌بندی بازار در  و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...................................................................................

هدف گیری در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...............................................................................

جایگاه یابی در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ................................................................................

تعیین استراتژیهای بازاریابی..................................................................................................

تحقیقات  و  صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و تحقیقات بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .........................................................

فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و ..............................................................

فرایند 6 مرحله ای بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و...................................................................

رفتار خریداران و  مصرف کنندگان صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .......................................................

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده  و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .........................................................

عوامل فردی تاثیرگذار بر خریداران صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  .......................................................

عوامل روانشناختی تاثیرگذار بر خریداران  و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .............................................

10 نکته مهم در خرید وتهیه صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری   برای مدیران شرکت ها وموسسات..............

انواع رفتارهای مصرف کنندگان  در بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................................

ب) نحوه فعالیت بنگاه‌های مشاور مواد کشاورزی غذایی و خوراکی  متناسب با شرایط خریداران...............................

فرایند تصمیم گیری خرید صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................................

ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش مواد غذایی و خوراکی..........................................

53 نکته مهم در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..............................................................

قیمت و قیمت گذاری صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...........................................................................

رویکردهای‌ عمومی‌ قیمت‌گذاری‌ در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری .....................................................

اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  .........................................................

استراتژیهای تعدیل و مدیریت قیمت‌ها .............................................................................

5 نکته مهم بازاریابی مواد کشاورزی  غذایی و خوراکیو  .........................................

تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ........................................

مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی(تصمیمات اصلی در ارتباط بازاریابی)..................

تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات در صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری

تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش  و صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ..........................................

پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ............................................

تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ها........................................

تکنیک بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری   ...............................................

بازاریابی تلفنی مواد کشاورزی غذایی و خوراکی ..............................................................................

خطاها و دام­های خرید و فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  .......................................................

مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش  محصولات کشاورزی و دامداری  ...........................................

برخی از نکات و تکنیک های فروش صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری  و ..............................................

نمونه قراردادهای خرید، فروش وبازاریابی صنایع و محصولات کشاورزی و دامداری ...................................

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا در محل

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی

مولف کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

عضو انجمن های ملی و بین المللی

با 10 سال تجربه اجرایی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجراهای خلاقانه

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب های پر فروش تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی ذهن

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با بیش از یک دهه تجربه اجرایی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

افتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللی

ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

نمونه هایی از سمینارها دوره ها و کارگاه های آموزشی  اجرایی و کاربردی

del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo